Internetowe Badania Marketingowe
W dzia�alno�ci gospodarczej ka�da firma musi podejmowa� wiele trudnych decyzji, od kt�rych zale�y dalszy jej rozw�j. Celem bada� marketingowych jest zdobycie takich informacji, kt�re mog� dopom�c w rozwi�zaniu wielu problem�w decyzyjnych. Znajomo�� opinii klient�w oraz potencjalnych klient�w na temat produkt�w cz�sto zmniejsza ryzyko podj�cia b��dnej decyzji.Badania marketingowe realizowane tradycyjnymi metodami, takimi jak np. wywiad bezpo�redni s� cz�sto zbyt kosztowne i nie ka�da firma mo�e sobie na nie pozwoli�. Technologie internetowe umo�liwiaj� realizacj� projekt�w badawczych, kt�re nie tylko s� efektywne kosztowo, ale te� mog� by� zrealizowane w stosunkowo kr�tkim czasie. Respondentami w takich badaniach s� u�ytkownicy serwis�w internetowych.
Jakie badania oferujemy?
Inteuron oferuje szeroki zakres us�ug badawczych, kt�re mo�na podzieli� na dwie podstawowe kategorie:- Badania marketingowe serwis�w internetowych, w kt�rych respondentami s� u�ytkownicy konkretnego serwisu internetowego
- Badania w Internetowej Sieci Badawczej (ISB), kt�rych respondentami s� u�ytkownicy wielu serwis�w internetowych reprezentuj�cych r�norodn� tematyk�.
Jaki jest zakres naszych us�ug?
Oferowane przez Inteuron us�ugi badawcze standardowo obejmuj�:- pomoc w zdefiniowaniu cel�w badania oraz sprecyzowaniu problem�w decyzyjnych do rozwi�zania
- opracowanie kwestionariuszy badawczych
- wyb�r odpowiedniej metodologii badawczej oraz udost�pnienie specjalistycznego oprogramowania
- analiz� zebranych danych
- opracowanie szczeg�owego raportu w wersji elektronicznej zawieraj�cego prezentacj� wynik�w wraz z wnioskami i zaleceniami
Dlaczego warto z nami wsp�pracowa�?
Klientom, kt�rzy zdecyduj� si� na skorzystanie z Internetowych Bada� Marketingowych oferowanych przez Inteuron gwarantujemy nast�puj�ce korzy�ci:- uzyskanie wyczerpuj�cych i wystarczaj�cych informacji do podejmowania decyzji marketingowych zwi�zanych z zarz�dzaniem firmy
- kr�tki czas wykonania bada�, co ma kluczowe znaczenie w sytuacji, gdy nie ma zbyt wiele czasu na podejmowanie wa�nych decyzji
- oszcz�dno�� czasu i brak potrzeby anga�owania s�u�b marketingowych firmy
- niski koszt wykonania bada� w por�wnaniu z tradycyjnymi metodami badawczymi
- opr�cz wynik�w bada� umieszczamy w raportach konstruktywne wnioski oraz zalecenia dotycz�ce konkretnych dzia�a�, kt�re trzeba podj��, aby zwi�kszy� konkurencyjno�� firmy na rynku
Poufno�� i profesjonalizm
Wykonuj�c badania marketingowe gwarantujemy naszym klientom ca�kowit� poufno��. Zebrane dane oraz sporz�dzone raporty nie b�d� w �adnych okoliczno�ciach udost�pniane osobom postronnym. Badania przeprowadzamy zgodnie z zasadami Mi�dzynarodowego Kodeksu Bada� Rynku i Opinii Publicznej ICC/ESOMAR oraz innymi stosownymi przepisami mi�dzynarodowymi i krajowymi.Koszt bada�
Ka�dy projekt badawczy jest osobno wyceniany, przy czym na cen� maj� wp�yw nast�puj�ce elementy:- rodzaj us�ugi badawczej
- zdefiniowane cele
- ilo�� wype�nionych ankiet
- forma oraz zawarto�� raportu ko�cowego