O nas » Referencje
Militaria.pl - List referencyjny
Z firmą Inteuron rozpoczęliśmy w listopadzie 2007 roku przedsięwzięcie, polegające na stałym badaniu opinii klientów naszego sklepu internetowego oraz monitoringu wybranych obszarów działalności sklepu za pomocą specjalnie skonstruowanego wskaźnika. Firma Inteuron oprócz dostarczenia technologii informatycznej i metodologii badawczej, wsparła ten projekt wiedzą z zakresu handlu internetowego i procesów biznesowych. Kwartalne raporty, stanowiące analizę wyników badań w istotny sposób przyczyniają się do poprawy funkcjonowania sklepu internetowego Militaria.pl. Zaletą współpracy z firmą Inteuron jest możliwość skupienia się przede wszystkim na wynikach badań i na wyciąganiu z nich wniosków, pozostawiając im opiekę nad "aparaturą i metodologią badawczą".

21 kwietnia 2008

Ceneo.pl - List referencyjny
Firma Inteuron zrealizowała dla nas badanie ankietowe dotyczące postrzegania serwisu. Usługa obejmowała przygotowanie ankiety, zbieranie danych oraz przedstawienie raportu z zaleceniami. Od początku do końca współpracowało nam się bardzo dobrze. Inteuron działał w ramach ustalonych terminów, z dużą dbałością o szczegóły. Ankieta dostarczyła nam ciekawych wniosków, które staną się podstawą przyszłych zmian w serwisie. Mamy już kolejne pomysły na wspólne projekty badawcze.

4 kwietnia 2008

Kredyt Partner
Badanie ankietowe użytkowników serwisu AukcjeKredytowe.pl przeprowadzone wspólnie z firmą Inteuron pozwoliło nam wzbogacić wiedzę o naszych klientach. Wart podkreślenia jest profesjonalizm i indywidualne podejście firmy Inteuron do klientów zlecających badanie. Wszystkie modyfikacje oraz samo wdrożenie ankiety przebiegało niezwykle sprawnie. Po zakończeniu badania otrzymaliśmy raport wraz z analizą wyników, co pozwoliło nam we właściwy sposób zinterpretować uzyskane informacje. Myślę, że niejednokrotnie jeszcze wykorzystamy to narzędzie badawcze.

25 lipca 2007

Militaria.pl
Wspólnie z firmą Inteuron zrealizowaliśmy badanie ankietowe dotyczące postrzegania naszego sklepu przez klientów. Na każdym etapie prac otrzymaliśmy profesjonalne wsparcie merytoryczne oraz techniczne. Samo badanie zostało zrealizowane szybko i sprawnie - firma reagowała na każdą naszą sugestię, a proces zbierania ankiet został dostosowany do naszych potrzeb. Uzyskany po badaniu raport dostarczył nam bardzo wiele ciekawych informacji i prawie gotowych rozwiązań do wprowadzenia w sklepie. To na pewno nie ostatni projekt, który zrealizowaliśmy razem.

9 lipca 2007