Produkty » Badania w Internetowej Sieci badawczej

Badania marketingowe w Internetowej Sieci Badawczej

Inteuron po raz pierwszy w Polsce stworzył Internetową Sieć Badawczą (w skrócie ISB) składającą się z partnerskich witryn internetowych. Reprezentują one różne branże oraz ich użytkownicy posiadają zróżnicowany profil społeczno-demograficzny. Sieć ta została stworzona do wykonywania szerokiego zakresu badań marketingowych adresowanych do populacji internautów.
Jak działa sieć ISB ?
Klienci zainteresowani wykorzystaniem sieci ISB do przeprowadzenia badań wybierają według własnych kryteriów witryny należące do sieci, na których mają być wyświetlane ankiety badawcze. Ustalają też maksymalną liczbę ankiet, które mają być zebrane w badaniu. Następnie przygotowana ankieta badawcza jest wyświetlana losowo użytkownikom wybranych witryn z ustaloną częstotliwością. Wypełnione ankiety są rejestrowane i przetwarzane, a wyniki są udostępniane klientom przy pomocy specjalnego interfejsu do prezentacji wyników. Udostępniana też jest pełna baza danych do wykonywania głębszych analiz.
Jakie badania badania można wykonać w sieci ISB ?
Sieć ISB umożliwia przeprowadzenie m.in. następujących badań:
  • badanie opinii potencjalnych klientów o oferowanych produktach
  • badanie preferencji zakupowych, aby poznać kryteria podejmowania decyzji o wyborze konkretnego produktu
  • badanie potencjału rynku na konkretne produkty wśród internautów
  • badania opinii na temat kreacji graficznych (logotypy, bannery reklamowe, projekty opakowań, itp.)
  • badania poziomu satysfakcji klientów z zakupionych produktów
  • badania wspomagające podejmowanie decyzji biznesowych
Do kogo adresowana jest nasza oferta ?
Wykorzystaniem sieci ISB w szczególności mogą być zainteresowane następujące firmy:
  • firmy specjalizujące się w świadczeniu usług badawczych
  • agencje interaktywne
  • producenci z branży FMCG
  • instytucje finansowe
  • firmy internetowe
Oferujemy do wyboru dwa modele współpracy:
  • wynajęcie samej sieci ISB i przeprowadzenie całego projektu badawczego przez klienta we własnym zakresie
  • wynajęcie sieci ISB oraz skorzystanie z pełnej usługi badawczej
Jak wyglądają rozliczenia finansowe za wykorzystanie sieci ISB ?
Podstawą rozliczeń finansowych jest odpłatność za każdą wypełnioną ankietę. Klient płaci spółce Inteuron kwotę wyliczoną na podstawie liczby wypełnionych ankiet. Po wykonaniu badań Inteuron z kolei rozlicza się z właścicielami witryn, na których były prowadzone badania. Stawka za wypełnioną ankietę jest ustalana indywidualnie w drodze negocjacji. Wycena realizacji pełnej usługi badawczej jest wykonywana osobno.